Translate

fredag 5. april 2013

Will Smith

Det har flere ganger mellom Hollywood-paret Will Smith (44) og Jada Pinkett Smith (41). Likevel virker duoen å stå like støtt sammen etter nesten 16 år som ektepar.
Flere ganger har det blitt påstått i amerikansk media at skuespillerparet har et så kalt «åpent ekteskap» - noe som ofte betyr at man kan ha seksuell omgang med andre enn ektefellen.
Da Jada torsdag ble konfrontert med denne påstanden av nfølgende:ettavisen
 svarte hun
Jeg har alltid sagt til Will; «Du kan gjøre akkurat som du vil, så lenge du kan se deg selv i speilet etterpå og føle deg bra». For når alt kommer til alt, så er Will sin egen herre og jeg er partneren hans. Det er ikke opp til meg å bestemme hvem han skal være, det må han gjøre selv. Og vica versa.
Paret giftet seg i 1997 etter at de møttes på settet til «The Fresh Prince of Bel Air», og Jada mener grunnen til at de har klart å holde sammen så lenge, er takket være deres gode vennskap.
Jeg tror ikke det er lett å være gift uansett hvem det måtte være med. Derfor tror jeg det er viktig å gå inn i et forhold og tenke at dette er et partnerskap - spesielt siden man dedikerer seg selv til noen andre for resten av livet.

Will er min bestevenn, og han har stått ved min side gjennom noen av de vanskeligste periodene i livet mitt. Og det er noe man aldri kan ta bort, sier hun til nettstedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar