Translate

onsdag 3. april 2013

justin bieber

Mange fans har bekymres seg for den 19 år gamle popstjernen Justin Bieber, etter at han de siste ukene har blitt mer kjent for sin ville oppførsel privat enn det han gjør på scenen.

Det startet medBiebers turnébuss  at superstjernen kom i England, som fikk fans til å rase. Deretter var det kaos da Skandalene fortsatte med Skandalene fsNå får Bieber igjen refs - av tatovøren Guy Sahar. Han ykehusbesøk og ortsatte med  hevder ifølg hevder ifølge en Jeg ble bedt om å være på hotellet hans kl 19, men så ble jeg bedt om å være stand-by, og vi begynte ikke før klokken 6 om morgenen.
 Justin under hans 
Da jeg til slutt leverte regningen på 1000 pund (ca. 8800 kroner, red.anm), nektet livvakten hans å betale. De begynte å prute. Til slutt aksepterte jeg halve prisen, bare for å komme meg ut, sier han til Daily Mirror.

Sahar - som jobber det populære tatoveringsstudioet «Love Hate Social Club» legger ikke skjul på at Bieber er en av de minst sympatiske kjendisene han har tatovert.

 
- Han er en bortskjemt drittunge. Jeg tatoverte han og hans DJ i fire timer og
ble ikke tilbudt så mye som et glass vann

- Jeg ble også vitne til at han raste mot sin personlige assistent. Det var pinlig.
Bieber har foreløpig ikke kommentert påstandene fra Sahar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar