Translate

onsdag 17. april 2013

justin bieber

Denne uken strømmer tusenvis av Justin Bieber-fans til Telenor Arena der ungpikeidolet holder tre konserter.

Utenfor konsertarenaen tirsdag ettermiddag hadde fjortisene tatt over området, men også flere generasjoner var representert.

Mange hadde med seg foreldre, som fortalte at de ikke kjenner seg igjen i barnas intense idolisering.
Jeg hadde ABBA jeg da. Og Carola. Men ikke sånn som det er. Jeg var ikke så ille, sier Kristin Tegnér (40) som hadde tatt turen med datteren Ida (13). 
For mange foreldre har det vært et dilemma om de skal la barna reise alene på konserten, men Tegnér synes datteren var for ung.

- Jeg ville ikke at hun skulle reise alene. Selv om hun er 13 år og kunne dra alene, så syns jeg det er en trygghet å være her, sier hun. 

Rolf Husebø (43) og Terje Tviberg (43) skilte seg ut i mengden av skrikende tenåringsjenter. De to kameratene hadde dratt fra Bergen for å følge døtrene Malene (15) og Malin (14) på konsert.

- Vi gleder oss på deres vegne. Dette blir sikkert veldig stort for dem og vi er her for å passe på. 

- Har dere noe forhold til Justin Bieber?

- Kan vel ikke si det. Jeg har hørt litt av musikken, og synes han er flink til å synge.

Flere norske fans hadde betalt tusenvis av kroner for å  og var i ekstase før det eksklusive stjernemøtet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar