Translate

torsdag 2. mai 2013

Paradise Hotel jente og sex


Deltagerne i TV3s realityserie
av realitykameraene.
Men i det nye nummeret av går tre av årets kvinnelige deltagere, Tina Skovdal (22), Caroline Andersson (22) og Charlotta Hedlund (20) enda lenger og viser seg helt nakne foran kameraet.

Charlotta - som torsdag gjorde comeback i TV3-serien etter at hun ble stemt hjem for flere uker siden - sier hun ble overtalt til å stille opp.

- Jeg ville først ikke, men så sa jeg ja fordi Tina ønsket selskap. Det er første gangen jeg blir avbildet på denne måten, sier hun til Seoghør.no.

Hun sier hun i motsetning til sine to realityvenninner sa nei til å være helt naken foran kamera.

- Det var jeg bestemt på at jeg ikke ville. Men jeg synes bildene ble veldig fine. Så langt har jeg bare fått positive kommentarer, men jeg er litt usikker på hva mamma og pappa kommer til å si.

I intervjuet med FHM sier jentene at de ikke angrer på at de ble med i «Paradise Hotel», selv om de etter hjemkomsten har fått enkelte svært negative reaksjoner.

- Jeg har også for det meste fått positive reaksjoner. Men jeg husker en gang jeg og Tina sto utenfor et utested i Oslo, så kom det to bekjente bort til oss. De skrek «din hore! Vi hater deg! Om du kommer tilbake til Magaluf i sommer, er du død!», sier Charlotta.

Hun hevder hun imidlertid ikke lar kritikken gå innpå seg.

- Det er selvfølgelig ikke hyggelig, men jeg bryr meg ikke. De er bare sjalu fordi jeg får mer oppmerksomhet enn dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar