Translate

søndag 26. mai 2013

Will Smith

Will Smith til  Jeg presser ikke barna mine Will Smith snakker ut om barnas karrierevalg og om barneoppdragelsen i Smith-familien. var i storform da  møtte skuespilleren i Mexico i forbindelse med den nye storfilmen «After Earth.I actionfilmen «After Earth» spiller han mot sin 14 år gamle sønn Jaden  Under intervjuet med «God kveld Norge  fortalte Will at han og kona, Jada, sverger til fri barneoppdragelse hjemme.Artikkelen fortsetter under bildet)

Når pappa sier noe, så vet jeg allerede på forhånd om jeg kommer til å gjøre som han sier eller ikke, så da gidder jeg heller ikke krangle om det, spøkte Jade. Will var raskt ute med responsen: – Du Ville aldri tvunget noen inn i denne «kjøttkvernavet du kommer til å bli straffet for det svaret.


Det er ikke bare Jaden som følger i sine foreldres fotspor. 12 år gamle har allerede etablert seg i
musikkbransjen .Når TV 2 spør Will Smith om hvilke råd han gir sine barn, svarer han slik:
– For det første må jeg bare si at vi ikke «dytter» dem ut i underholdningsbransjen. Jeg ville aldri tvunget noen inn i dennne «kjøttkverna» av en bransje, aldri! Men Jaden ønsker det og da må jeg som far stå ett hundre prosent bak hans avgjørelser. Dette er hva Jaden ønsker å gjøre og ikkefar stå ett hundre prosent bak hans avgjørelser. Dette er hva Jaden ønsker å gjøre og ikke omvendt
Filmen:er et amerikans sci-fi-actioneventyr der handlingen er lagt tusen år etter at menneskene måtte flykte jorden grunnet naturkatastrofer. Filmen har norgespremiere 26. juni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar