Translate

søndag 12. mai 2013

siri

Fredag kveld lørdag kveld opptrådte Siri Vølstad Jensen (17) under «Gullruten» i Bergen.

- Det har ennå ikke sunket inn at jeg vant. Det er helt overveldende å være her med masse kjentfolk fra TV. Jeg føler meg som en liten unge på «Meet and Greet», sa Siri som for å feire seieren.
Mange ville hilse på Norges nye superstjerne og det ble et krevende døgn for den ferske vinneren.

- Jeg har fått mange gratulasjoner og jeg storkoser meg. Det siste døgnet har vært hektisk, sykt gøy og helt uvirkelig. Nå blir det plate, spillejobber og mye hard jobbing.

Selv om hun vant hele konkurransen, synes Siri det er vemodig at det hele er over.

- Det er litt trist. Nå er jeg er her uten «Idol»-vennene mine og jeg savner dem allerede. Jensen skrøt også av Stian Blipp som

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar