Translate

fredag 3. mai 2013

Idol i Oslo

 Fredag kveld var det duket for nest siste episode av den populære TV 2-serien «Idol», og Eirik Søfteland (23), Siri Vølstad Jensen (17) og Steffen Jakobsen (23) konkurrerte om de to finaleplassene.

Det er som alltid opp til seerne å bestemme hvem som ryker og hvem som får bli, og denne gangen var det Steffen Jakobsen som måtte innse at slaget var tapt.

- Det var helt greit, jeg er ikke deppa - jeg smiler jo. Det er litt godt at det over, men jeg kommer til å savne hele teamet og alle som har jobbet med dette, sier Steffen til Seoghør.no.  

På forhånd hadde dommerne tippet at det var Steffen som kom til å ryke ut av kveldens «Idol»-sending, og firerbanden Kurt Nilsen (34), Tone Damli (25), Gunnar Greve Pettersen (30) og Esben «Dansken» Selvig (34) fikk dermed rett i deres påstand.

Fredag om en uke, 10. mai, er det «Idol»-finale i Oslo Spektrum, og hvem som stikker av med seieren og kan smykke seg med den gjeve tittelen årets Idol gjenstår å se!
 
- Tusen takk til alle som har stemt. Jeg gir meg ikke ennå. Jeg har enda mer å gi, sa Steffen på scenen etter at han gikk glipp av finalen.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar