Translate

mandag 20. mai 2013

selena gomez

uni-utgaven av InStyle, er Selena Gomez (20) på cover. Stjernen gir et åpent intervju til magasinet, og snakker blant annet om Justin Bieber (19).
Sang om Justin
 En av låtene på Selenas nye album "Love Will Remember" er nemlig skrevet om Justin, innrømmer Selena. - Jeg tror han vil like den, forteller Selena til bladet. Balladen er en break-up-låt, men Selena mener at den er laget på en søt måte, og at den på ingen måte disser Justin.

 Stjernen innrømmer også for magasinet at det er hardt å være kjærester i blitzregnet til paparazziene. - Det er ukomfortabelt og slitsomt hvor enn du går, folk vet alltid hvor du er. Jeg liker ikke det. Men Justin og jeg fokuserte aldri på all oppmerksomheten vi fikk.
- Burde vært gift
 Om spørsmål om det er sant at hun har funnet tilbake til Justin, svarte Selena noe uklart.

 - Du kan ikke noe for hvem du ønsker å date. Så jeg kan ikke nekte for at jeg kan bli sammen med Justin igjen. Jeg vet ikke. Jeg er så ung, å gå igjennom et brudd er normalt.
 Selena forteller også hvordan hun har kommet seg gjennom bruddet.
 - Jeg måtte kjenne på følelsene og tenke. Jeg gjør mine egne greier, henger med venner - og Justin gjør det utrolig bra også.

 - Jeg er fra Texas, så jeg skulle egentlig vært gift og hatt unger allerede, sier Selena. - Jeg er forelsket i kjærligheten og jeg tror på ekteskap, men det er ikke noe jeg tenker på nå. Jeg bruker ikke mye energi på dating.
 Vil du se bakomvideo fra shooten med InStyle? Klikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar