Translate

tirsdag 14. mai 2013

Selena Gomez og Amanda Cornett Teefey

Søndag denne helgen var det morsdag i USA, og artist Selena Gomez (20) brukte i likhet med millioner andre det sosiale nettstedet Twitter til å gratulere sin mor Amanda Cornett Teefey (37).
20-åringen, som i april Justin Bieber (19), la ut et bilde av seg selv og mammaen med teksten:

Håper alle de fantastiske mødrene der ute hadde en fin dag! Selv har jeg verdens beste mamma! Jeg elsker det så mye!».

På bildet holder Selena på mammaens kulerunde mage, som indikerer at hun er høygravid med det som enten blir en liten bror eller søster for den 20 år gamle superstjernen.

I 2011 var Selenas mor, som blir kalt Mandy, også gravid, men Hun var tidligere gift med Selenas far Ricardo Gomez, men de to skilte seg da Selena bare var 5 år.
Siden har Mandy giftet seg med Brian Teefey, som hun nå venter barn med.

Selena avslørte kort tid etter at den triste nyheten ble kjenGod jul til alle sammen. Jeg kan ikke takke dere nok for all støtten dere har gitt meg den siste tiden. Vi setter pris på hver og én av dere. Kjærlig hilsen meg, mamma, Brian og vår skytsengel Scarlett. Gud velsigne dere.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar