Translate

fredag 28. juni 2013

Emma Watson

 Watson er best kjent fra «Harry Potter»-filmene der hun spilte Hermine Granger.Filmstjernen Emma Watson skadet foten etter et uheldig møte med en medspillers høye hæl, under innspillingen av «The Bling Ring».Harry Potter»-stjernen Emma Watson (23) er snart aktuell med. Men alt gikk ikke som planlagt under innspilling av Sofia Coppolas nye film.
Harry Potter»-stjernen spiller en av de såkalte  som stjal verdier for mer enn 20 millioner kroner fra kjendiser som Paris Hilton, Lindsay Lohan og Orlando Bloom. I den aktuelle scenen er Watson på vei til en nattklubb for å feire et velykket raid. Skuespilleren ble derimot stående igjen bom fast etter at en klønete medspiller tråkket henne på foten med et par sko med veldig høye og skarpe hæler. Watson skal ha blødd kraftig fra foten.
men opptrådte veldig profesjonellt og Vi spilte inn en scene på en nattklubb og denne jenta klarte tilfeldigvis å kjøre hælen sin rett gjennom den ene tåen min! Det som er rart er at jeg klarte å fullføre innspillingen, men jeg hadde så mye adrenalin i kroppen så jeg fortsatte bare å danse. Men etterhvert tittet jeg ned på foten min og så alt blodet, forteller skuespilleren til Teen Vouge magazine ifølge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar