Translate

fredag 29. mars 2013

Kim Kardashian

Realitystjernen Kim Kardashian (32) - kjent fra TV-serien «Keeping up with the Kardashians» har ikke lagt skjul på at  som følge av at hun venter barn med hip-hop stjernen Kanye West (35).
 Jeg skal ikke lyve å si at alt har vært fantastisk og at kroppen har justert seg perfekt i forhold til svangerskapet. I starten var det vanskelig for meg fordi kroppen forandrer seg så mye, sa hun tidligere denne måneden ifølge nettsiden Radaronline.

Nå avslører imidlertid Kim at hun har lært seg å sette pris på sin gravide kropp - takket være kjæresten Han elsker min gravide kropp. Jeg tror det er stort for menn å se måten kroppene våre forandrer seg på. Han nyter det og har lært meg å nyte det, sier Kim til E! News  En venn av Kim sier til Us Weekly at Kim nå har begynt å føle seg mer feminin.

- Hun har akseptert den nye kroppen sin og blitt mer komfortabel med den. Hun føler seg ikke sexy, men feminin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar