Translate

onsdag 4. september 2013

selena Gomez Konsert i Oslo 01.09.13

Dagbladet. I kveld holder Selena Gomez sin første konsert i Norge i Oslo Spektrum. Dagbladet møtte sangfuglen, som også er kjent som Justin Biebers ekskjæreste, tidligere i dag og Gomez kunne røpe livet som superstjerne ikke bare er en dans på roser.

Gomez startet sin karriere som skuespiller bare ti år gammel, og har siden spilt i en rekke filmer og serier, og gitt ut et album. Hun innrømmer at hun får mye hjemlengsel av å å ha en jobb der hun må reise så mye.

Det Har Absolutt sinus . Men JEG setter lagring Pris  På ved Jeg Er heldig Som Får muligheten Til å. gjøre dette. Jeg Får jo Ofte Hjemlengsel, og Savner Familien, Venner, Senga mi, Huset mitt, og alt Det der Nar Jeg Er ute og reiser, menn Hotellet Det er Absolutt Verdt Det.

Da ville jeg nok sannsynligvis begynt på kokkeskole. Jeg elsker mat, og ville likt å ha talent nok til å kunne lage en hvilken som helst rett eller bakverk. Jeg vet ikke engang hvordan man lager pasta, svarer Gomez og ler.
Det er ikke uvanlig at artister inngår musikalske samarbeid, og Gomez har tidligere uttalt at hun ser på både Bruno Mars og Rihanna som sin inspirasjon og store forbilder. Da Dagbladet spurte henne hvem hun helst ville jobbet med var det imidlertid noe helt annet enn musikken som stod i fokus.

Jeg hadde elsket en fa Jobbe med Jason Mraz. For en Være Helt Ærlig ville Det vært Mest for å. Künne stirre skinke, hehe. Men JEG Synes Han eh veldig talentfull og, altså.


Den 21 år gamle superstjerna har jobbet med både film, musikk og klesdesign. Hun forteller at det tar på å ha så mange baller i lufta og skulle ønske hun var flinkere til å sette av tid til seg selv.Alle karrierene min kjæres meg Forskjellige ting. Musikken eh veldig terapeutisk og lar meg FA ut tanker og Følelser. Skuespill eh mer en kreativ utmattelse, På den Beste mulige Maten. Hotellet Det er slitsomt Til Tider, menn også veldig Gøy, Sier Gomez og Fortsetter:

- Jeg tror Jeg begynne å. Sette av Litt mer tid Til en naken Være meg, slappe Litt av. Jeg elsker å. Jobbe, Så Hotellet Det er Ganske vanskelig, hehe.


Etter et langt liv i rampelyset har både Gomez selv og hennes familie blitt vant til å tilbringe mye tid fra hverandre, men sangstjerna forteller at de er flinke til å holde kontakten når hun er bortreist:
Etter et langt liv i rampelyset har både Gomez selv og hennes familie blitt vant til å tilbringe mye tid fra hverandre, men sangstjerna forteller at de er flinke til å holde kontakten når hun er bortreist
-Jeg har alltid med meg laptopen som er full av episoder av "Friends" og andre serier jeg liker. Også har jeg alltid med meg toalettmappa mi som inneholder, bokstavelig talt, alt jeg har på badet mitt hjemme, ler den Norgesaktuelle artisten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar